CharlottenLöken

Sailor Moon!

Publicerad 2011-10-12 20:25:38 i

Hejhej!

Som barn brukade jag alltid titta på Sailor Moon! Det var en av mina absoluta favoritserier och självklart var jag då överlycklig att få höra att dom skulle göra en re-release på mangan.
Så nu i veckan när jag åkte in till stan tog jag mig till sf-bokhandeln och köpte både Pretty Guardian Sailor Moon och Codename: Sailor V. Dessutom passade jag på att förbeställa en Slytherin halsduk.
Båda mangorna var jättebra. Jag kan inte bestämma mig för vilken som var bäst, Sailor V var roligare men Sailor Moon hade mer romans (hihi).
Här är en jättebra recension av båda böckerna
. Den beskriver ganska bra det jag själv tycker. (Bortsett från det som skrivarn tyckte gjorde böckerna dåliga tycker jag bara gör dom mer charmiga.)



Ta~ta för now


Kommentarer

Postat av: SaffronSugar

Publicerad 2011-10-15 01:01:29

Jag fick mina för några dagar sen! Åh vad jag älskar dem. MASKERADE ROSEN ♥ ♥ ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela