CharlottenLöken

Gabriella

Publicerad 2011-03-18 19:19:21 i

Hejhej.

Gissa vem som hållit i en chilensk fågelspindel?
Jag har!!! Det finns en bild på min mobil, men jag vet inte hur man laddar upp, så jag kan inte visa bild-bevis...

Jag åkte till skansen idag med min buppis för att avklara det sista momentet i min spindel-fob-terapi (roligt ord) vilket var att ha en stor spindel i handen. Det visade sig att dom hade spindlarna ute för klappning på helgerna men en snäll kvinna tog ut en vid namn Gabriella iallafall.

Först skulle jag bara klappa bakbenen, men sa hon att jag kunde ha den i handen. Första gången började jag gråta och hyperventilera, och just då kom världens största guidegrupp in bara för att stirra på mig mitt i min meltdown. Dock när guidetruppens ledare tog fram ett ömsat skin av en spindel (jag vet! Spindlar ömsar skin och jag lär mig något nytt varje dag) så pep alla tjejer och ryckte tillbaka, inte ens killarna ville hålla i det. Haha, who's a pussy now, suckahs!?

Dom hade väldigt många spindlar där, by the way. En av dom var goliathspindeln, världens största spindel (Skitläskig!) men dom flesta av dom sov, för jag tror dom flesta spindlar är nattdjur...

Ta~ta för now

Kommentarer

Postat av: Moahoa

Publicerad 2011-03-19 11:49:38

Jag skulle aldrig våga hålla i en spindel... Grattis till framstegen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela