CharlottenLöken

Jag är inte död

Publicerad 2011-01-13 19:04:40 i

Hej på er. Minns ni mig? Jag brukade uppdatera den här bloggen. Jag är ledsen att det tagit sådan tid,planen var att börja blogga igen när jag kom tillbaka från england, men jag har bara känt mig som en ballong man hittar bakom soffan två veckor efter nyårsfesten. Så det härblir ett sånt där "tar upp det vi missat"-inlägg.

1. Nyårs-festen i England ~ Det var jättekul, jag köpte en helt ny klänning till tillstängligen och den fick mig att se ut som en yngre Ingrid Bergman.

2. Tillbaka till skolan
~ Jag känner väl som alla andra tonåringar känner när det kommer till skolan. Jag vill inte. Men jag gjorde ju klart grundskolans engelska förra terminen så jag har nu sovmorgon varje dag förutom måndag.
3. The Sims3 ~ Såna problem jag haft med mitt Sim, jag gjorde min Sim gravid med sina städare hela tiden och ovän med sin reparatör! (Hon funkar inte bra med tjänstefolk) men nu har det lugnat sig. Jag dödade hennes två första ungar och nu är hon ihop med sin städare och de har en dotter tillsammans. Tycker ni jag borde söka hjälp?
4. Har åkt på jujutsu-tävling ~ Jag fick erbjudandet att hänga med på en tävling med jujutsu-klubben till Värnamo, men tävling är inte riktigt min grej så jag hängde istället med som assisterande coach. Det innebar att jag filmade matcherna och faktiskt coachade en av ungarna som tävlade. Ungen jag coachade vann inte men jag hade iallafall kul. Vi övernattade kvällen innan tävlingen i Värnamos folkskolas vandrarhem som hade överraskande bekväma sängar. Jag väntar fortfarande på att klubben ska lägga upp bilderna så ni får se dom då. Ni kan läsa mer om tävlingen här.
5. Paus? ~ Sen jag kommit tillbaka från england har jag inte haft på mig Lolitakläder en enda gång och det har varit evigheter sen jag loggade in på forumet. Det är ingenting varande, det är jag säker på (jag skulle aldrig kunna sluta klä mig i lolita.) men jag tror det är den här två-veckors-gammal-ballong-känslan jag har. Jag önskade mig Angelic Prettys Merry Making Party kjol i julklapp ju, och efter att vi haft tusen svårigheter med att få den att komma fram är den nu påväg mot mitt hus. Det blir många fina bilder då.
6. Stackars öron ~ Jag har fått usel musiksmak på sistone! Jag lyssnar typ på bara en massa skit från Paramore, Ke$ha och Rihanna!


Jag tror det var allt, förhoppningsvis kommer nån och blåser upp mig med en kommentar.

Ta~ta för now

Kommentarer

Postat av: Moahoa

Publicerad 2011-01-16 14:38:19

OMG du är tillbaka!! Saknat dig T.T

Grattis för klänningarna. (och god ju o gott nytt år förstås)

BTW Paramore är inte skräp ;P ^^

Postat av: nehepp..

Publicerad 2011-01-21 15:57:39

Paramore är ju as bra! :D

Postat av: Musiknörden..

Publicerad 2011-01-22 11:58:14

Kul att du har börjat skriva igen :DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela