CharlottenLöken

DAGENS OUTFIT 27/9 - 10

Publicerad 2010-09-27 15:55:46 i

Tjena! Som ni ser är detta den gamla kategorin "Tisdags-Mode" omgjord! Nu när jag har Lolita varje dag så tänkte jag att det kunde vara kul om jag la upp en bild om på den dagens outfit. Självklart läger jag inte upp en bild på varje dags outfit, utan bara när outfiten är ny eller om jag vill veta vad ni tycker om just den koordinationen.

DAGENS OUTFIT


Jag blev otroligt nöjd med den här koordinationen, och jag var lite osäker på om koftan såg malplacerad ut, men jag tror det funkade. Mina vänner gav mig alltid lika snälla kommentarer, men det var väldigt komiskt när jag gick på bussen. Jag tittade upp en kort stund och upptäckte att någon tjej satt och stirrade, o jag trodde först det berodde på att jag bitit på mitt busskort! (jag gör det ibland...) Jag tänkte inte ens på att det kunde bero på att jag gick omkring i lolita! Tänk så sabbt man vänjer sig, eller?
Kommentera gärna vad ni tycker!

Ta~ta för now

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela