CharlottenLöken

Amigurumi~virkarkursen <3

Publicerad 2010-09-26 19:12:00 i

Hejsan! Jag skrev ju i ett tidigare inlägg (1000 gånger starkare) att idag skulle det vara amigurumi-virkarkurs på lava, så jag gick dit idag för att virka lite! Där fick jag träffa Maria och Neko (Marias pojkvän) som nog var några av dom roligaste personerna jag mött! Maria var så trevlig, och lärde mig sin egna lilla teknik på hur man virkar! Hon sa att vi kunde bli kompisar fastän min favoritfärg var rosa. Det var jättekul att få lära sig lite mer om virkning + att få en ny vän på köpet.
På vägen hem träffade jag en jättetrevlig kille som sa att han kallades Amigo, och först frågade han om jag hade lust att träffas på fika uppe i uppsala, men jag tackade nej (han var arton, och hade inte riktigt förstått att jag var fyra år yngre) men jag var osäker om jag skulle ge honom min facebook, så jag lät bli. Nu ångrar jag det lite... menmen! You live and you learn!
Här är lite bilder:
















Woow.. nu blev det mycket bilder... Jag var så nöjd med idag! Jag fick till en riktigt snygg outift och jag lärde mig att virka (ordentligt)! Jag fick dessutom en vän på köpet, och hade kunnat få två, men har nu lärt mig att vara mer öppen åt vänförfrågningar! Hela den här "Loli varje dag"-grejen börjar riktigt arta sig!

Ta~ta för now!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela