CharlottenLöken

Loli~födelsedag (en dá för tidigt)

Publicerad 2010-10-02 19:20:38 i

HEJHEJ!
Idag firade vi min födelsedag, nog för att den igentligen är imorgon! Gissa vad jag fick?
Jag fick Honey Picnic, som jag önskat mig. Men! Jag fick även denna vackra One Piece av Metamorphose Crown Label:

Rosetten jag har på huvudet är också ny! Jag är inte säker på klänningens namn, så kommentera gärna namnet om ni vet det! Efter att alla klänningar prövats fick min lilla-syrra och min kusin låna mina två klänningar Candy Star Rabbit och klänningen ovan! Personligen tog jag Honey Picnic!

Det var jättekul inne stan, vi dedikerade dagen till japan, gick först förbi Tokyo Stop på Frejgatan för att kolla in deras lolitakläder, och dom hade den tjusigaste väskan, formad som en fiol! Sen åkte vi vidare till Tegnergatan för att köpa pocky (japanskt godis) och dagen avslutades med ett besök på Sci-fi bokhandeln, där jag köpte den senaste Ouran High School Host Club! Sen åt vi chokladmousse på ett litet café och drack te! Jag fick massor med andra saker också, doftljus och en gigantisk solfjäder t.ex! Kommentera gärna vad ni tycker om klänningarna, för nu ska jag äta prinsesstårta!

Ta~ta för now

Kommentarer

Postat av: AyakaDesu

Publicerad 2010-10-02 22:21:46

Åh, Honey Picnic såg mycket bättre ut irl än vad den gjorde på hemsidan! :O Jättesöt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela