CharlottenLöken

Harry Potter and the deathly hallows

Publicerad 2010-11-21 17:48:19 i

Hejhej!
Igår åkte syrran och jag in till Rigoletto i stan för att se första delen av sista Harry Potter filmen.
DET VAR SÅ AWESOME!
Dom hade gjort något supercoolt med 3D:n så att det var 3D-effekt, men man behövde inga glasögon! Jag ska inte spoila för någon nu, så inga peeks om varför själva filmen var awesome, men jag säger bara, WOW!
Eftersom jag är hos pappa nu går det inte att ladda upp bilder, så det får bli en länk till DAGENS OUTFIT. Det här var en av dom riktigt bra Harry Potter filmerna, den hade jättesorgliga delar, superspännande delar och skit-jag-pissa-just-på-mig delar! GÅ OCH SE DEN! (tycker jag iallafall)

Spelade Assassin's Creed Brotherhood med storasystern idag, men hon blev inte alls glad. Hon tyckte det blev underligt många slagsmål med vakterna när jag spelade... och jag blev jagad av en jätteläskig häst...

Om bloggens utseende just nu, Min vän Sosso hjälper mig just nu med att göra om den, och eftersom hon har något problem med sin photoshop så tar det lite tid, men när hon är färdig kommer det bli så awesome (TACK SOSSO)

Ta~ta för now

Kommentarer

Postat av: Moahoa

Publicerad 2010-11-27 21:28:27

Awww.. Jag vill se vad du hade på dig(har ine bilddagboken T.T) Men din nya layout är verkligen jättesnygg. Bilden ärr jättefin och man måste bara äldka jordgubbskakorna^^



BTW, vill bara kolla om du kommer på lolita meetet på skansen? ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela