CharlottenLöken

Äntligen börjat med Tisdagen!

Publicerad 2010-05-28 19:45:19 i

Tja, det känns som jag inte uppdaterat den här delen av min blogg tillräckligt ofta, så, jag kan väl börja med att varje Tisdá så tar jag en bild av lolita-utstyrseln för den dagen, och lägger upp det här? Nu har jag inte bilden av vad jag hade på mig den här tisdán, men nästa vecka ska det gå!

Låt mig förklara hela ideen!
Jo, såhär är det. Det känns som om jag inte har mina klänningar på mig tillräckligt ofta, så jag har bestämt mig för att varje Tisdá ha på mig Lolita-Kläder. Det kan bli en fin tillägelse(inte ett riktigt ord, tror jag?) till bloggen, eller hur? Det känns ganska meningslöst att ha ett helt inlägg för det utan att ha en bild, men men!


Tja, jag är Eli, en 13 årig blek tjej som kämpar mot titeln "Respektabel Lolita". Följ gärna min resa mot denna titel, och lär dig lite mer om dom olika japanska stilarna och speciellt stilen lolita på vägen. Vill du istället läsa om mitt vanliga liv gå till bloggen:
omjagvarenfisk.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-05-01 00:03:49

Ååh,den här bilden gillar jag särskilt mycket! Men så drar jag ju mot gothic... Du sätter ihop jättefina outfits, det enda är att om jag var du skulle jag jobba med att försöka förbåttra ljuset i dem och skärpan. Outfit bilden som du la upp idag (300411) var jättebra. =)



Ok, gammal post, men i alla fall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela