CharlottenLöken

Panikångest!

Publicerad 2010-06-26 20:52:31 i

Jag failar som lolita.
Jag har det aldrig på mig och när folk säger åt mig att ha på mig det så har jag alltid en ursäkt att inte ha på mig det! Kolla bara på den här bloggen. Jag skriver aldrig i den, för jag har aldrig på mig lolita. 10 000 kr hänger i min garderob. Helt till spillo! Jag vill så gärna ha på mig det oftare, men det är så få tillfällen då jag känner att jag kan.

Jag önskar att jag inte sög så hårt. Jag vill ju verkligen vara lolita. Så fort jag kommer hem från mormor o morfar! (SER NI? en till bortförklaring!) Usch, jag har sån ångest.... T.T Jag vill ju så hemskt gärna vara lolita... T.T jag tror det är för att jag liksom slutat få så många positiva kommentarer. Mina vänner bara ler nu och det känns bara som om alla stirrar och tycker jag är töntig. Det känns inte uppskattat längre. Se bara, ingen kommenterar ju den här bloggen, till exempel... Förlåt att jag har dumpat allt detta på er, men jag tror seriöst, jag har dåligt samvete. Liksom, mina föräldrar spenderar massor på mina klänningar, o så har jag aldrig på mig dom!!! Jag har inte gått på ett meet eller arrangemang i evigheter. Jag gick inte på picknicken, (men de tvar för att innan så skulle jag vara bortrest då, men så blev de inte så, men så glömde jag bort de o... ÄNNU EN BORTFÖRKLARING) Jag behöver verkligen en push, annars kanske jag slutar klä mig i lolita och det vill jag inte!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela