CharlottenLöken

Så himla pinsamt!

Publicerad 2011-05-01 21:06:22 i

Hej!

Åh det var så himla pinsamt! Efter loppisen så gick jag, Yami, Kimberley, Saffron, Moa och några fler till Jensen för att käka och jag tog en stor choklad mouse. Sen var jag tvungen och gå lite tidigare och det pinsamma var:
jag glömde helt bort att betala.
Så jäkla pinsammt! Så nån halvtimme senare ringde Moa mig och berättar att jag glömt betala men som tur var sa Elli (tror hon stavar det så) som jag träffa idag att hon kunde betala åt mig så kunde jag betala tillbaka en annan gång. Åh jag är så himla tacksam! Jag har messat henne nu och berättat vilka dagar jag kan träffas för att betala. Åh det är så otroligt härligt när man träffar såna där supersnälla människor. Dom förtjänar verkligen nån form av jag vet inte... pris! Jag hoppas hon läser det här för isåfall TACK TACK TACK ELLI!

Jag köpt en massa också men jag kommer inte kunna lägga upp det förrän imorn.



ta~ta för now

Kommentarer

Postat av: Moahoa

Publicerad 2011-05-02 18:11:56

Yay mitt namn blev understruket <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela