CharlottenLöken

Lolita-loppis

Publicerad 2011-05-02 16:20:02 i

Hejhej!

Här är bilderna från loppisen:
jag kanske laddar upp bilder på det jag köpt senare, eller så får ni se det när jag har det på mig helt enkelt

DAGENS OUTFIT



kön


Allt i den här bilden kan köpas jättebilligt på
Suteki.se. Jag själv köpte ett mobilklistermärke, två hårband och en tofs.


Jag köpte en massa underbara smycken från en tjej vid det här ståndet, och hon gör dom alla själv(!) Gå gärna in på hennes blogg:
Carousel dreams


Köpte några jättesnygga volangshorts och en
Innocent World T-shirt av dom här raringarna.


Jag köpte inget ifrån henne, men hon hade många fina saker.


Den skitcoola kaninmössan som jag tyvärr inte hade råd med.


Jag tog inte bilder på allting (var upptagen med att shoppa) men ni fick se lite av loppisen iallafall. (mer om ni faktiskt var där)
Jag och Elli (den snälla tjejen från igår) har nu bestämt plats för när jag ska betala tillbaka. Vi ska ses på Espresso House i Sollentuna Centrum, så ska jag bjuda henne på fika som tack.
BTW: I inlägget om meetet innan loppisen skrev jag inte vilket café vi gick till. Det var citycafét.

Ta~ta för now

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela