CharlottenLöken

Frisyr

Publicerad 2011-05-30 17:21:46 i

Hejhej!

Jag är lite osäker på en sak. Jag håller på att förbereda allt inför Uppcon just nu, och jag vill ju helst att min outfit ska vara perfekt inför modevisningen. Grejen är att jag är lite osäker på min frisyr. Hittils har jag tänkt använda min peruk, men jag fick iden att outfiten skulle vara mycket snyggare om jag lockade mitt eget hår. Jag är inte riktigt säker så jag undrar vad ni tycker?


Med peruk


Anledningen till varför jag har rosett på bara ena sidan av huvudet är för att den andra gick sönder.

Utan peruk

Jag tror det blir tuffare utan peruk, men det tar längre tid att fixa och jag har aldrig haft vidare värst bra koll.
Kommentera gärna vad ni tycker.

Ta~ta för now

Kommentarer

Postat av: jojo

Publicerad 2011-05-30 19:51:11

ta med locktång och peruk så att du kan ändra beroende på hur du känner när du väl är där. men till själva modevisningen: ta de som passar outfiten bäst! :D (utan peruk skulle bli jätte gulligt tror jag ^^)

Postat av: Musiknörden..

Publicerad 2011-05-31 15:49:36

Tycker den nya hårfärgen blev supersnygg men jag tycker du ska köra på peruk. Den passar så bra på dig. Ta med dig locktång ifall at.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela