CharlottenLöken

Trade-meet

Publicerad 2011-03-27 18:42:45 i

Hejhej!

Idag åkte jag tillsammans med GothicClassic in till Karlberg till Classical Tea Room för ett trade-meet.
Ett trade-meet är när massor av lolitas träffas, som ett vanligt meet, men man tar med sig kläder man inte vill ha längre, och byter med andra. Jag bytte min Sailor Klänning från Metamorphose och en kjol från In the Starlight (som har slutat sälja). För dom fick jag Twinkle Journey från Metamorphose(!) och en kjol från Innocent World som jag glömt namnet på (pinsamt...) Jag är så himla glad att jag fått Twinkle Journey! Den är så himla himla fin, jag lovar att ha på mig den snart så ni får se en snygg outfit bild på den! Jag tog faktiskt en bild på printet, tillsammans med dom andra bilderna som kommer nu:

DAGENS OUTFIT

Kjol&Strumpor&Väska
: från Angelic Pretty
Resten är Offbrand










Twinkle Journey printet






Jag åt världens godaste citronpaj där, tipsar alla! Det är jättemysigt, och precis vid fönstret finns det ett "kärleksbord". (naw...) Meetet var jättekul och jag fick många komplimanger om min kjol och min peruk (som var väldigt medgörlig idag). Jag borde verkligen gå på meet oftare... och uppdatera oftare...
Hoppas ni gillade bilderna, kommentera gärna.

Ta~ta för now



Kommentarer

Postat av: Musiknörden..

Publicerad 2011-03-30 20:26:40

Häftig bild på outfiten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela