CharlottenLöken

Lolita-Loppis

Publicerad 2011-03-29 14:42:30 i

Tja allisammans!

Sjuk idag igen, var dock tvungen att pallra mig iväg till skolan iallafall eftersom jag hade utvecklingsamtal.

Höll just på att scrolla igenom lite på gothloli forumet och såg att det är Lolita-Loppis den 1 maj! (jag som hade tänkt spara mina pengar nu...) Jag fick ju till-och-med en lapp om det på Japan-Loppisen men jag bara antog att det handlade om Japan-Loppisen som är den 16 Maj. Ska iallafall bli jättekul, ska kolla med lite vänner om dom har lust att köa med mig.

INFO:

Datum: 1 maj 2011
Tid: 12:00 - 16:00
Plats: TokyoStop - Frejgatan. 17
Mer info

Kom gärna själva, även om ni inte är Lolita. Jag ska definitivt gå, det kommer bli ett perfekt tillfälle att inviga Twinkle Journey!

Ta~ta för now

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela