CharlottenLöken

Japan-Loppis/Fika&Pyssel 2.5?

Publicerad 2011-04-16 17:46:00 i

Hej!

Jo, som jag skrev i ett tidigare inlägg gick jag till en till japan-loppis idag, dock när jag väl kom dit upptäckte jag att jag både glömt kameran hemma och att ta ut kontanter, så jag gick hem efter typ tio minuter. (mega fail)

Istället åkte jag till Sollentuna Centrum och hade en festmåltid med min vän Sosso. Först åt jag en enorm baguett-toastie med kyckling, mozzarella och pesto och som efterätt en stor citronmuffin med valmofrön. Dessutom drack jag någon sorts saft som skulle ha smakat citron med lime, men den smakade mer som lime med ingen citron. (när jag failar, äter jag)

Nu ska jag snart åka iväg, eftersom jag ska sova över hos en kompis ikväll. Vi ska se "Slumdog Millionaire" och "Himlen är oskyldigt blå".



Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela