CharlottenLöken

Grävling på E4

Publicerad 2010-09-28 20:03:50 i

Hejhej! Jag har fått ett inre dilemma. Ska jag byta så att CharlottenLöken blir min enda blogg, och Omjagvarenfisk raderas. Då skulle allt skrivas i den här bloggen, inte bara allt som har med lolita att göra. Vi kan väl testa, men kommentera gärna vad ni tycker.

På Tisdagar har jag jujutsuträning, och nyligen har det börjat en ny kille i gruppen. Jag tror han är ett år yngre än mig, snäppet kortare och han har gått på judo i 4 år. Detta har typ gett honom en doktorsgrad i att spöa upp Eli! Varje. J***A. Gång! Han typ kastar upp en i luften med nått jävla pinpong-kast så man studsar av taket och flyger ner i golvet, för att sen få munnen rammad av hans axel! Det värsta är ju att hela gruppen ska skratta åt mig varje gång! Argh! En dag, då ska jag vinna! En dag... Jag kom just hem från jujutsu träningen, och jag känner mig lite som en grävling måste känna sig efter en promenad på E4. Detta är kanske lite ointressant, men mitt liv är lite ointressant.

Ta~ta för now

Kommentarer

Postat av: Moahoa

Publicerad 2010-09-29 15:59:11

Du kommer antaligen att vinna någon gång om du övar. Kampsport är mest om teknik/erfarenhet och lite om styrka. När jag gjick på karate var jag tvungen att sparra mot en kille som var dubbelt så lång som jag... -.-;



Ge bara inte upp! Jag önskar ibland att jag inte slutat på karaten.(Men bara ibland ;) )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela