CharlottenLöken

1000 gånger starkare

Publicerad 2010-09-25 19:14:00 i

Hejhej! Idag gick alla mina systrar, jag, Mamma och Mammas pojkvän och hans barn  på bio. Vi såg filmen "Tusen gånger starkare" som jag faktsikt varit riktigt sugen på att se! Och det roligaste var att den var inte alls som jag förväntat mig! Och den likosm väcker något inom en, typ "Nä, nu ska jag göra skillnad! Jag ska fan sluta bara sitta tyst och se på!" Jag ska inte säga vad filmen handlade om, utifall någon vill se den.

Men om det här med att man ville plötsligt göra skillnad och sluta sitta ner som en förtryckt villa-volvo-vovve-svenne, fick mig och tänka på det är med lolita. Jag tänker nog börja ha det på fulltid och sluta bry mig om vad folk i min skola tycker. Jag tänker ta o spola ner min tonårsosäkerhet och stå högt och stolt o skrika "Jag har underkjol, och jag är stolt!" Dags att komma ur loli-garderoben på fulltid! (Dessutom har en tjej på forumet sagt att hon klär sig i fulltid, och kan hon göra det kan väl jag! ... eller?)

OUTFITEN JAG HADE NÄR VI GICK PÅ BIO

kommentera gärna vad ni tycker!

BTW: Det är amigurumi-virkar-kurs på Lava imorn. (Lava=kulturhuset vid platan) Jag tror det är kl: 12:00 men jag är inte säker... Kom gärna dit iallafall! Jag lovar att ta bilder o så!


Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela