CharlottenLöken

Simhallar

Publicerad 2010-10-23 21:32:17 i

Hejhej!

Idag bestämde familjen sig för att åka och simma! Jag var faktiskt glad till en början, det var jättelänge-sen sist jag var och simma! Dock när vi kom dit var allt jag gjorde var att simma 500 m och hoppa ett hopp från trampolinen. Dom 500 m var inte det minsta jobbiga, fast det var väldigt trångt i bassängen, så det gick inte att simma så bra. Trampolin-hoppet var bara... uhr... Man hoppar, får massa vatten i näsan, och när man äntligen kommer upp till ytan igen så plaskar tusen ungar i ansiktet på en. Inte för mig, jag har växt ifrån det. Jag är inte som min lilla-syster som verkade tycka att två timma i kallt vatten var det bästa sättet att spendera hennes eftermiddag...

Tittade även på Harry potter 6. Jag ser fram emot 7:an, jag tror min syrra och jag ska gå tillsammans på Rigoletto-biografen.

Jag ställde dessutom in loli-meetet nästa vecka. Jag tror inte jag får någon tid. Det blir bara laserdome, men det är ju roligt!

Ta~ta för now

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela