CharlottenLöken

RÖSTA!

Publicerad 2010-10-18 20:39:28 i

Hejhej! Åh förlåt mig, jag har inte uppdaterat på evigheter! Jag har inget att skylla på, förutom det faktum att jag varit lat.

Iallafall, i det är inlägget kommer det finnas lite mix av grejer jag gjort:

1. Det finns en tjej på loli-forumet, yami no cosmos, som för övrigt är jättetrevlig, jag har träffat henne på lite meets. Hon har hursomhelst ställt upp i en tävling med Ikea, som går ut på att man får starta upp en butik i deras varuhus! Hon hade tänkt starta en Sweet Lolita/Sweet OTT/Fairy Kei-butik, så gå hemskt gärna in och rösta på hennes bidrag: http://www.ikeagarderob.se/244

2. Hade en jättehärlig filmkväll med vännerna i lördags! Inte för att jag tittade för mycket på filmerna, jag och Sosso satt och myste istället! I söndags filmade jag och mina vänner Kikkis, Astrid och Sosso in en reklamfilm som engelska-projekt, som vi fick mvg på! YAY! Här är en länk till den: http://www.youtube.com/watch?v=fgVIuOF9myg Min röst är så himla cp i den, jag låter som värsta TV-shop försäljaren!

3. Halloween närmar sig (även om min syster insisterar på att vi ska peppa till jul) och jag kämpar på med min dräkt. Den är en hemlighet än så länge! Allt jag säger är att jag behöver en hudfärgad badmössa, så om någon vet ett ställe som säljer det vore det toppen om ni kunde länka i kommentarerna! Men jag har typ skrivit upp mig på alldelles för mycket! Jag har lovat att gå till cybertown med jujutsu-gänget och jag funderar på att gå på ett lolita-meet samma dag... Jag tror jag kan hinna båda...

Det har säkert hänt mer men jag kommer inte på det nu, så det får bli en annan gång... Jag lovar att uppdatera mer i fortsättningen, jag har bara inte kunnat göra "Dagens Outfit" eftersom man inte kan ladda upp bilder med pappas internet... (jag vet inte riktigt varför...)

Ta~ta för now

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela