CharlottenLöken

Prov-dag....

Publicerad 2010-10-05 18:55:01 i

Hej.


DAGENS SCHEMA:

09:30 - 12:00 Orienteringsprov. Alla som känner mig vet att jag inte har ett lokalsinnne. Mina gener måste ha glömt det när dom drog till Wallmart för att köpa dom nödvändiga förmågorna. Jag kan alla karttecken, jag vet hur en sväng på kartan ser ut, jag är ganska dålig på att bedöma avstånd, men det går. Men jag har inget lokalsinnne. Fråga mig "Var är vi?" och vi är screwed. Så då borde det ha gått uruselt för mig på testet, inte sant? Det visar sig att min gode vän Sosso (GothicUnicorn ~ http://gothicunicorn.blogspot.com/) är en höjdare på orientering! Hon läste kartan som ett proffs och hon tog oss till alla kontroller, på en asbra tid! (oss= jag, Kikkis ~ http://kristinjosefine.blogg.se/ o Sosso) Men här kommer det otroliga! Jag hittade två av kontrollerna! Visst, det var Sosso som hittade platsen, men dom var gömda och jag hittade dom med hjälp av kartan! YAY!

12:20 - 13:30 Soprov i politik. Åh, det var sådär som det alltid är på Soprov! Det slutar alltid med att man får skrivkramp. Jag tror det gick bra, det kändes som att jag verkligen fick till det på den där sista frågan!

13:40 - 14:40 Matteprov - Vg/Mvg del. Det gick helt åt pipan. Inte på det där "det gick åt pipan, men sen när vi får resultatet visar det sig att det gick rätt så bra"-sättet. Nej, utan sättet där det verkligen gick åt pipan. Jag är 100% säker på att jag inte ens kommer klara G-delen. Suck...

Efter det slutade vi. Eller igentligen inte, eftersom jag fick ungefär bara en timme på mig innan det var dags att åka till jujutsun. Men när jag satt där på bussen så bestämde jag mig för att jag helt enkelt var slutkörd, så jag skippade jujutsun. Jag satt och tittade på istället. Så nu sitter jag här, något utvilad och lyssnar på Detektivbyrån.

Ta~ta för now

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2010-10-11 21:39:07

Haha tack ^^



(Bullshit, du klarade G delen och VG delen din lilla korv.)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela