CharlottenLöken

inte min dag...

Publicerad 2010-10-30 19:04:41 i

Hej... suck...

Idag skulle jag ju iväg med jujutsu-gänget till cybertown, men så visade det sig att dom hade ändrat tiden, och mitt mejl hade inte kommit fram eftersom jag har en brittisk hotmail istället för en svensk! Alltså, istället för .com är det .co.uk. Jag ska så byta mejl!

Så jag kommer dit, och så är alla redan klara och färdiga och påväg hem. ARGH! Så istället för cyvertown åker jag hem till Sollentuna centrum och dränker mina sorger i Wayne's chai te. Jag offrade ett lolita-meet for god sake! snyft...

Men det slutar inte där eftersom när jag sen ska åka hem så missar jag bussen precis, så jag sitter och väntar på nästa. Som aldrig kommer. Det slutar med att efter en halvtimmes väntan kommer mammas pojkvän och hämtar mig. Så inte min dag idag... SKIT!

Ta~ta för now

Kommentarer

Postat av: Moahoa

Publicerad 2010-10-30 23:20:55

aww... Vad synd. Men du gjorde iaf inte samma miss som jag gjorde när jag skulle på en lolita meet-up. Jag gjick upp vid fel uppgång vid tekniska. Eftersom jag inte vill tråka ut dig, let's just put it this way, jag spenderade 3 timmar letandes ef. de andra lolitas och hittade dem inte förrens halva meetet hade varit.



Hoppas det muntrade upp dig pyttelite åtminstonde.. Det är iaf halloween imorrn så... HAPPY HALLOWEEN!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela