CharlottenLöken

Desperata Flickor ser på Desperata Husfruar

Publicerad 2010-10-20 18:40:32 i

Hejhej! Jag är uppe med uppdateringen igen!

Igår var helt ok, jag hade ett litet gräl med mina vänner, men vi löste det. På kvällen drog vi alla hem till Sosso och tittade på Desperate Housewives! Det var jätteskoj, vi satt och åt Ben&Jerry's medans! Det var en ganska awesome evening. Vad mer som gjorde den dagen till helt awesome var att, ni vet killen som alltid spöar mig på jujutsun? Jag lyckades äntligen kasta honom! Nog för att jag ramlade medans jag gjorde det så jag också landade "face-first" ner i mattan som gjorde så ont att jag fick tårar i ögonen och sen kastade han mig så hårt att jag tappade andan och började lipa som en snorunge. Men jag fick ner honom! HAHA!

Ta~ta för now

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela