CharlottenLöken

Accezzorize!

Publicerad 2010-10-03 17:53:47 i

Hej!
Som slut på födelsedagshelgen åkte jag, mina småsyskon och min kusin in till Sollentuna centrum! Jag kände för att pröva på min nya klänning, så här kommer en bild på dagens outfit:
DAGENS OUTFIT


Ingen har ännu lämnat en kommentar om vad dom tror den kan heta, så just nu kallar jag den Crown Label Onepice. Det var väldigt roligt inne i Sollentuna Centrum, vi gick in på Accezzorize, som jag verkligen tipsar om, dom har jättesöta smycken! Jag ska nog skaffa fram lite pengar och köpa ett tea-time armband och rosettpärl-halsband! (Ni "hör" ju bara hur gulligt det låter!) Jag såg även reklamskylten utanför subway där det stod "Kaffe, tio spänn"! Vem missar en sådan chans!? Kaffe är också den enda koffeindrycken jag påverkas av, men tyvär så blir jag sen väldigt sömnig när kicken är över, så jag var praktiskt taget ett dött lik på träningen idag... Kommentera gärna vad ni tycker om outfiten! ^^

Ta~ta för now

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela