CharlottenLöken

Perfekt dag!

Publicerad 2010-11-08 22:42:57 i

Hej. Omg, ni ska nu få uppleva lite tvättäkta optimism i detta hav av cynisism vi lever i!

Idag, var nästintill perfekt. Jag hann med bussen, jag hade en assnygg outfit, maten i skolan var ätbar, jag fick MVG+(!) på min svenska uppsats och jag klara nationella proven i engelska jättebra! Så skoldagen var bra, men det fortsätter!
När jag kommer väntar min nya DVD av The Big Bang Theory på mig! Dessutom, min jujutsu-tränare ville att jag skulle leda uppvärmningen idag, och jag var först jättenervös, men det gick jättebra! Dom lyssnade på det jag sa åt dom att göra och nästan ingen flamsade!
Sen, när jag kommer hem väntar mer Big Bang Theory och te! Dagen var så bra att jag just kom på att jag glömt göra läxan... Oh what the hell!

Jag vet att det låter som att jag skryter, men jag tycker det är sällan sådana här perfekta dagar inträffar! Jag tycker man ska verkligen vara glad när en inträffar och inte skämmas att berätta för alla hur underbart allt va!

Ta~ta för now

Ni skulle kunna göra imorgon underbar genom att kommentera...

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-11-09 09:20:31

Du glömde att du blev skjutsad av din snälla mamma och att du fick god mat :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela