CharlottenLöken

Nazi?

Publicerad 2010-11-07 22:42:50 i

Hej.

Metamorphose har släppt en ny kollektion (jag tänker inte länka till hemsidan eftersom dom tagit bort kläderna från den internationella hemsidan efter för många klagomål. Jag tror inte dom flesta hittar på den japanska hemsidan eftersom den är på japanska) som är militär inspirerad. Jag personligen tycker inte den är min stil, men smaken är ju som baken.



Problemet är bara det att, som sagt det kommit klagomål, eftersom kläderna, speciellt hatten, liknar lite den här uniformen:

Jag erkänner att det finns vissa liknelser, örnen på hatten t.ex. Dock har Metamorphose bett om ursäkt och sagt att det var aldrig deras mening att såra någon eller ge det budskapet. Man ser bara inte lika hårt på det i Japan som man gör i västerländska länder. Jag skulle inte köpa den eftersom den ändå inte är min stil. Vad tycker ni? För nazi? Kommentera gärna! Här är en länk till tråden jag fick bilderna ifrån, så ni kan se diskussionen: http://gothloli.se/viewtopic.php?f=5&t=250&start=1130

Ta~ta för now

PS: Syrran har laddat ner hela första säsongen av Big Bang Theory! Med andra ord: Jag har fått paradiset, på DVD!

Kommentarer

Postat av: Sigrid

Publicerad 2010-12-04 19:44:22

Det där är seriöst nått utav det snyggaste Meta har släppt, så jävla sugen på hatten alltså!



Tycker det är överdrivet med liknelserna till nazisterna, det ser ut som vilken uniform som helst liksom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela