CharlottenLöken

Borta bra, hemma bäst

Publicerad 2010-11-07 11:24:18 i

Hejhej, nu är jag tillbaka!

Det var väldigt härligt hos mormor&morfar, vi såg massor med gamla brittiska TV-serier och bakade pepparkakor!






Vi hade en stor debatt om vad denna pepparkaks-form kunde vara. Lili tror det är ett löv, jag tror det är en igelkott!

Jag gick även ut på skogspromenader eller åkte till biblan. Händelserikt, jag vet, men jag gillar det.
Så fort vi kom hem på Lördagen åkte vi iväg till Stinsen på shopping-spree! Jag tänkte ladda upp lite bilder på det jag köpte:


Kappa och basker från BIKBOK

Tröja från BIKBOK & strumporbyxor från H&M

Ska försöka uppdatera oftare i fortsättningen.

Ta~ta för now

Kommentarer

Postat av: ninjan ^__^

Publicerad 2010-11-08 15:35:25

älskar kappan Oo <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela