CharlottenLöken

The Candy Star Rabbit is back!

Publicerad 2010-08-21 16:24:00 i


CANDY STAR RABBIT
från Metamorphose
(http://www.metamorphose.gr.jp/english/)

It is back! Mitt första brand, man blir ju tårögd av nostalgi... Vi åkte till en galleria i Vällingby (den heter K5) och jag fick ett ryck att jag mer än allt annat ville ha på mig min klänning. Jag är inte säker, men jag tror att jag tänker ha den här outfiten på Lolita-meetet jag ska på. Inlägget om det kommer snart. Jag hade också turen att hitta lite offbrand-"fynd" när jag var där. Efter ett tips i forumet (http://gothloli.se/index.php) av cloudiestdragon att Kappahl hade storrea just nu, så jag drog såklart dit för att kika, men allt jag ville ha var tyvärr inte på rea. Så jag köpte det här halsbandet o hårbandet för 89 kr.



Jag sa ju att jag behövde ett vitt hårband och halsbandet var ju bara för sött!

Nu tänker jag ta upp något allvarligare. Jo, jag fick ju en massa trevliga kommentarer idag, en från min granne som var verkligen väldigt imponerad av mina kläder. Men med vissa av mina vänner är det annorlunda, speciellt en av mina killkompisar. Jag har ju Lolita på mig på Tisdagarna, och när jag då försöker starta en konversation med honom, blir jag ignorerad eller får ett så undvikande svar som möjligt. Jag tycker detta är ett problem, eftersom jag vill kunna ha mina vänner, i vanliga och lolitakläder! Hmmm...


Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela