CharlottenLöken

Sparkling Cosmos

Publicerad 2010-08-28 22:19:00 i

Jo, som jag sa i tidigare inlägg (Lolita~meetet was loveley!) skrev jag ju att på meetet hade vi diskuterat nya print som Metamorphose absolut måste göra, och nu har jag äntligen blivit klar med bilderna.

Klänningarna skulle heta Sparkling Cosmos vilket skulle vara en klänning med planeter och universum på, och så här såg den ut i mitt huvud:


Printet skulle hursomhelst se ut så.

Sen fanns det två andra klänningar vi kom på, en som skulle heta Shooting Star och det skulle vara, som namnet säger, massor med fallande stjärnor på den, och en annan som skulle heta Horoscope med alla horoskopen på. Jag gjorde någon sorts korsning mellan dom:


Ett väldigt tjusigt print.

Kommentera gärna vad ni tycker om printen. Personligen tycker jag att Shooting Star/Horoscope blev riktig snygg, men jag tror Sparkling Cosmos skulle bli snyggare som print. Kom gärna med förslag om i vilka färger man borde göra printen!


Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela