CharlottenLöken

OMG, FRANCE! <3

Publicerad 2010-08-04 10:23:00 i

Hejsansvejsan! Jag är tillbaka från Le Frankrike!

Det var helt otroligt i Le Frankrike fastän jag var lite ledsen eftersom jag missa både Lolita-pickniken, Årliga Lolita-meetet OCH smygöppningen TokyoStopMagnhild! (Jag blev ännu ledsnare nu när jag kom tillbaka och fick se alla bilder!) Men man ska inte grubbla för mycket! Jag fick ju åka till Le Frankrike!

Vi gjorde en massa coola saker! Vi åkte och såg ett gammalt hus där Leonardo Da Vinci bott o dött, Vi såg torget där Jeanne d'Ark* brändes på bål och jag smaka både sniglar o ostron! Det som nog ändå var roligast var nog alla små söta bagerier! Dom var fulla med små söta bakelser och tårtor och bagetter! Jag tog massvis med bilder:

       
    



Visst ser det helt otroligt ut!? Jag blev fullständigt kär i alla små söta bagerier! Jag ångrar att jag inte tog med mig någon lolita-outfit till Le Frankrike, men jag hade inte riktigt plats i väskan...

Om ni vill läsa mer om vad jag gjorde på Le Frankrike-resan så gå till min andra blogg:
http://omjagvarenfisk.blogg.se/2010/august/viva-la-france.html


Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela