CharlottenLöken

Lolita~meetet was lovely!

Publicerad 2010-08-28 18:20:00 i

Hejhej!
Sitter i ett ljuvligt fotbad och helar mina stackars fossingar, efter en lång hård dag i mina nya vita klackar. (se tidigare inlägg: Offbrand fynd!)

Meetet var awesome, dock kom inte alla, så istället för 15 så blev vi 12. Några hade jag träffat på tidigare meet, dock den jag pratade med mest med var Moahoa, Amaterasu och några jag inte fick namnet på, men jag tror en av dom var GothicClassic. Vi satt och åt på en jättemysig kinaresturang där jag beställde friterade räkor i sötsur sås, vilket var mumsmums! Vi alla började prata om dom olika brandsen och prints och tillslut kom vi fram till att Metamorphose så totalt borde göra ett print med planeter! Så jag sa att så fort jag kom hem skulle jag rita det här printet! Så ett inlägg med bilder på det kommer snart! Anyways, Temat för det här meetet skulle ju ha varit cirkus, men alla verkade ha glömt det. Här är bild på min outfit:


OUTFITEN
Kjolen&Capen: Anna House (http://www.annahousefashion.com/)
Resten: Offbrand

Jag tog inte så mycket bilder, sorry för det. Men jag tog iallafall några:









Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela