CharlottenLöken

Musik-nostalgi

Publicerad 2011-03-17 17:24:37 i

Hej!
Jag gick just in på min gamla spotify lista och scrollade lite och jag tänkte "Oh my gawd! Det finns så många bra låtar här! Varför slutade jag lyssna på dom!? Aaah! Jag vill lyssna på alla, men det går inteeeee~" Så jag försöker bestämma mig för i vilken ordning jag ska lyssna på dom och det blir lite beslutsångest...

Jag menar jag hade helt glömt bort några av dom här låtarna! Everybody's Changing av Lily Allen och covern av samma låt från Martin Stenmarck, nästan varenda låt från Detektivbyråns album Wermland, Amy Winehouses cover av låten Valerie, Sushi av Kyle Andrews, Kent-låten Musik non stop som Carolina Wallin Pérez gjort en cover av och Uprising av Muse som för övrigt är en av dom bästa låtarna någonsin.

Jag hade först tänkt sätta det här som min facebook status (fast utan den irriterande uppradningen av olika låtar) men jag tyckte det blev för långt iallafall, så jag bestämde mig för att ge min blogg lite uppmräksamhet istället.

By the way, ni som blev förvirrade pågrund av bilden jag laddade upp igår (den som har inläggs-titeln "Suit Up",) det var Swedish suit up day igår och jag ställde upp så bilden förestället min "Suit up"-outfit.

Ta~ta för now

Kommentarer

Postat av: Musiknörden..

Publicerad 2011-03-17 20:19:38

Va bra! Nu ska jag också börja lyssna på gammalt på min spotify lista. Tack för tipset!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela